Un any més, ANIMA (Associació Càncer Ontinyent) ha preparat una matinal amb motiu del Dia internacional del càncer de mama. La matinal tindrà lloc este diumenge, dia 22, en la plaça de la Concepció.
La jornada començarà a les 11.00 amb tallers de manualitats, a càrrec dels pre-educadors dels Júniors Sant Josep; un taller de nutrició a càrrec de l'àrea de nutrició d'ANIMA i la venda de manualitats i loteria a càrrec dels voluntaris de l'entitat
També a les 11.00 h està prevista una sessió de ioga a càrrec de Laura Gandia, de la Clínica de fisioteràpia IESIK. A les 12.00 Paloma Gandia, Laura Soriano i Amparo Tortosa (Masters Ballet) oferiran una sessió de diverdansa familiar.
La lectura del manifest i una activitat amb les mans pintades de rosa que simbolitzarà la lluita contra el càncer de mama posaran final a la jornada.