L’associació de comerciants Comerç In d’Ontinyent va a “digitalitzar” les rebaixes amb una campanya en la que va a tindre un especial protagonisme l’app “+In Ontinyent”, posada en marxa ara fa un any amb ajuda de l’Ajuntament d’Ontinyent. Amb la denominació de “InClub, el teu club de promocions IN” prop de 100 establiments locals participen d’una iniciativa que, entre altres coses, permet beneficiar-se de descomptes i promocions especials a través del telèfon mòbil i acudir als establiments coneixent de bestreta quines són les ofertes a l’abast de la clientela.
A la presentació acudien la presidenta de Comerç In, Mª José Alhambra i el regidor de Promoció Econòmica, Juan Pablo Úbeda, qui mostrava el suport de l’Ajuntament d’Ontinyent a una iniciativa “que ve a reforçar la campanya municipal Queda’t a Ontinyent. Compra a casa i l’aposta que estem fent pel comerç local”.
Mª José Alhambra explicava que les persones interessades sols hauran de descarregar-se l’aplicació i accedir per trobar setmanalment en l’apartat “Promocions” beneficis com ara descomptes del 50% o ofertes de 2x1 o 3x1, a més d’accedir a tota la informació dels establiments participants, de sectors tan diversos com alimentació; roba infantil; joieria i rellotgeria; llar i decoració; llibreria; papereria; motor i automoció; salut i bellesa, així com tecnologia i electrònica.
Alhambra explicava que “la situació que estem vivint ha provocat un creixement molt important de l’aposta pels suports digitals. Els Comerços i Serveis IN anem a sumar-nos a esta tendència en estes rebaixes, de manera que les persones puguen acudir als establiments coneixent ja quines són les ofertes i promocions. Establiments que, a més, van a tenir presents totes les normes actuals de seguretat i higiene, respectant l’aforament i les distàncies de seguretat, portant màscara i utilitzant el gel que hi ha en l’entrada dels establiments”.