L'Associació 'Comerços i Serveis IN' d'Ontinyent ha llançat una campanya d'acció comercial, amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Ontinyent, la conselleria d'Economia Sostenible i Caixa Ontinyent, del 23 de març al 23 d'abril en la qual conviden tot tipus de clients, principalment els més joves, a que aposten pels comerços i serveis d'Ontinyent.
La campanya 'Clic al Comerç IN' és una manera de donar la benvinguda a la primavera "fresca i divertida", tal i como han explicat este matí des de Comerç IN. Han estat presents durant la presentació la presidenta de l'associació, Ana Ferrero; la gerent, Marissa Nácher; i el regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda.
Per participar serà necessari: realitzar una compra mínima de 10€ en qualsevol dels més de 100 establiments que formen part de Comerç IN, seguir l'associació en xarxes socials (Instagram: @comercioin o Facebook: Comerç IN), fer-se una foto comprant en els establiments (que pot ser una foto de la tenda, del producte, realitzant la compra o en el photocall) i pujar-la a xarxes i etiquetar a Comerç IN amb el hastag #clickalcomerIN (si el compte és privat, se'ls pot enviar una captura de pantalla). Un mateix consumidor podrà participar en la campanya amb tantes compres superiors a 10€ realitze. 
La campanya té per objectiu "buscar la interacció d'un sector més jove, el qual té marcada una tendència de fuga comercial per realitzar les seues compres habituals", han destacat. 
El 25 d'abril es realitzarà un sorteig entre els participants, que s'emetrà en directe a través de xarxes socials. Es repartirà un primer premi de 1.000€, patrocinat per Caixa Ontinyent, en el qual, si el guanyador justifica que la compra realitzada i per la qual ha pujat la foto en xarxes socials ha sigut pagada amb la targeta d'esta entitat bancària, duplicarà el premi, i podrà aconseguir 2.000€ per gastar en un dia. 
A més, es repartiran dos premis de 500€, dos premis de 250€ i cinc premis de 100€. Als guanyadors se'ls farà entrega dels premis dissabte, 30 d'abril, amb una festa performance "que no deixarà ningú indiferent", han assenyalat. El mateix dissabte, 30 d'abril, els guanyadors deuran fer efectives les seues compres per valor del corresponent premi. 
La campanya serà visible a través de vinils, cartells amb informació, mupis, flybanners i cinc photocalls itinerants que estaran en les àrees comercials de la ciutat.