L'Associació de Comerços i Serveis IN d'Ontinyent ha presentat hui la campanya 'Comprant de tot cor', del 13 al 25 de febrer, que pretén impulsar el comerç local, però sobretot visibilitzar el paper de les associacions que donen suport als malalts cardíacs.
Així ho ha explicat Marissa Nacher, gerent de Comerç IN, qui afegia que, amb motiu del Dia dels Enamorats "on tot es plena de cors", des de l'associació volen dedicar la data a les persones amb cardiopaties i les seues famílies.
Els clients podran participar en la campanya comprant una paperetes d'1€, amb la qual entraran en el sorteig de productes locals i de les associacions beneficiàries. Els comerços i serveis participants en la campanya s'identificaran amb vinils que hi haurà a la porta o al aparador. El recaptat en la iniciativa es destinarà a AMCA Ontinyent (Associació de Malalts Cardíacs), que va nàixer més de 25 anys per donar suport a persones afectades per cardiopaties, i a Latiendo Juntos, associació dedicada a l'atenció de persones amb cardiopatia congènita i els seus familiars.
La gerent de Comerç IN ha estat acompanyada pel regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda; Miguel Montés, des de AMCA; Mariana Amado, tresorera de 'Latiendo Juntos' i mare d'un xiquet amb cardiopatia, i Silvia Vidal, comerciant de la ciutat, mare d'una xiqueta que va nàixer amb una cardiopatia la qual poc després li van detectar autisme. Esta última explicava que han sentit molt de suport per part de 'Latiendo Juntos'. Per la seua part, Mariana Amado, ficava en valor el paper d'entitats com Latiendo juntos, perquè "seguixen existint famílies que ens necessiten", i agraïa iniciatives como les de Comerç IN, "que ens ajuden a seguir avant".
El regidor de Promoció Econòmica definia la campanya com una iniciativa "bonica i solidària que servirà per impulsar les compres en el comerç local. La major innovació de vegades és recordar allò que és important i esta campanya ho aconseguix. Comerç IN sempre va més enllà", ha conclós.