L’associació IN COMERÇOS I SERVEIS A ONTINYENT va presentar ahir dijous una campanya singular. Es tracta d’una iniciativa que ocuparà tot l’any 2020 i tindrà un caràcter solidari.
L’entitat, que agrupa a 72 establiments comercials i de serveis a la capital de la Vall d’Albaida, compleix enguany el seu 20é aniversari. I ha decidit fer-ho implicant-se en un projecte que abastarà tot l’any amb activitats de recaptació de fons i de conscienciació sobre un problema d’àmbit general: la leucèmia infantil.
IN COMERÇOS I SERVEIS A ONTINYENT compta amb una consolidada trajectòria de campanyes informatives i, al llarg de la seua història, també ha desenvolupat diferents iniciatives solidàries. En aquesta ocasió fa un bot important dedicant l’any del seu 20é aniversari a la sensibilització i l’aportació econòmica per a la lluita contra la leucèmia infantil.
Al llarg de 2020 es desenvoluparan activitats, propostes i iniciatives per donar a conèixer tant el problema de la leucèmia infantil com la recaptació de fons que es lliuraran a la Fundación Unoentrecienmil, d’àmbit estatal.
Des d’aquesta setmana els establiments adherits a IN COMERÇOS I SERVEIS A ONTINYENT lluiran la imatge corporativa de la campanya i tindran a la seua disposició vidrioles per a recaptar fons. Entre els objectius fonamentals es recordarà que comprar a Ontinyent és invertir en temps. Temps d’investigació. Temps per avançar. Temps per a lluitar contra la malaltia. Temps com a oportunitat de futur per als xiquets i xiquetes que pateixen leucèmia. Una de les dades centrals de la campanya serà que, per cada tres euros de donació, s’ajudarà a finançar 17 minuts d’investigació científica.
L’acte de presentació de la campanya va tindre lloc ahir dijous 23 de gener al Centre Cultural Caixa Ontinyent en un acte en el qual va estar present la directora de la Fundació Unoentrecienmil, Elena Huarte, a més de representants de l’associació i de la societat local.