Ontinyent ja té marca de ciutat. L’alcalde ontinyentí, Jorge Rodríguez, presentava ahir davant els mitjans de comunicació al Palau de La Vila el que serà l’element clau del Pla de Màrketing de Ciutat que venia reclamant el Consell Econòmic i Social (CES). L’alcalde, que compareixia acompanyat del regidor coordinador de Política Econòmica, Pablo Úbeda,  destacava el caràcter “net, senzill i molt representatiu” d’una imatge que parteix dels colors de l’escut de la ciutat, i del joc estètic amb les tres lletres “n” que inclou el nom d’Ontinyent, per crear no sols la imatge en sí, sinó també tot un seguit d’infografies que projectaran diferents aspectes i atractius locals. 
Pablo Úbeda explicava que amb la nova imatge “unifiquem una línia de treball que ens permet no sols projectar el nom d’Ontinyent, sinó també elements com el Pou Clar, el riu Clariano i els ponts que el creuen, el palau de La Vila, el campanar de Santa Maria, la indústria i el tèxtil, l’embotit tradicional, els Moros i Cristians, la Universitat o el caràcter de la nostra gent”, manifestava. L’alcalde incidia en què “fa molt que tenim una imatge com a Ajuntament però no una marca pròpia com a ciutat. Pensem que realment és fàcil d’entendre i defineix el que volem destacar d’Ontinyent: som una ciutat d’oportunitats, un lloc on tenim un teixit social molt ample, una ciutat d’acollida i un lloc envoltat d’un entorn natural privilegiat”, destacava. 
El primer edil avançava que la nova imatge “va a començar a utilitzar-se des de ja” i així, aquest cap de setmana es repartiran mocadors amb la marca, i el detall que es done als xiquets i xiquetes que canten com a “Angelets” en l’acte de l’Asguinaldo de les festes Patronals dels propers dies serà una tassa també amb la nova imatge del nom de la ciutat. Així mateix, el pressupost municipal inclourà una partida per anar renovant la senyalítica dels espais públics adequant-la i uniformant-la a la nova imatge. A més de la imatge i algunes de les seues possibles aplicacions, la presentació incloïa la projecció d’un audiovisual que també serà emprat com a element promocional de la ciutat.