L'Ajuntament d'Ontinyent ha tret a exposició pública la cessió de l'antiga fàbrica d'Eduardo Bernabeu a la conselleria per a la seua reconversió en palau de justicia.
 L'exposició pública és un pas més perquè la ciutat puga aconseguir una cosa que anhela des de fa molt de temps: un edifici que puga agrupar eñs actuals quatre jutjats i la resta de dependència judicials, actualment disperses en quatre seus.
 Una vegada finalitze el periode d'exposició, la cessió definitiva serà sotmessa al plenari, cosa que previsiblement ocorrerà al mes de març.
 La fàbrica que albergarà els nous jutjats està situada al barri de El Llombo, molt prop dels actuals jutjats i suposarà una important millora quant a infraestructures judicials, ja que no sols reunirà els quatre jutjats, sinó que també oferirà en total més espai del que actuament ofereixen les quatre seus judicials.