Dilluns passat 23 d'octubre, la Corredoria d'Assegurances V. Francés Albero, S.A (Seguros Francés), renovava per segon any consecutiu l'esponsorització de totes les activitats formatives de la xarxa d'escoles AD LIBITUM, reafirmant així, un curs més, la seua implicació amb la cultura i els joves valencians que busquen una formació musical de qualitat.

La companyia, amb seu principal a Ontinyent, no és nova en això d'implicar-se en la música, ja que des de fa anys és un dels patrocinadors de l'Orquestra Simfònica Caixa Ontinyent. En 2022, Seguros Francés decidia, pel seu 40 aniversari i conscient que una empresa sòlida i consolidada com ells pot fer per la societat en l'àmbit local, implicar-se en la cultura i la formació de qualitat, triant en la xarxa d'escoles de música AD LIBITUM com a mitjà per a materialitzar-ho, convertint-se en el patrocinador oficial de totes les seues activitats formatives. Este patrocini, que s'ha dut a terme tant per a les activitats formatives que han repercutit directament sobre els alumnes, com per a les culturals relacionades amb la visibilitat de la música i del talent, ha suposat, tal com es va posar de manifest dilluns passat amb la presentació de la memòria del curs 22-23, la realització de més de 100 esdeveniments, entre les quals es troben workshops instrumentals, tallers, trobades i intercanvis entre bandes, festivals, premis, formacions específiques per a professors o audicions, entre altres.

Per a AD LIBITUM, la renovació d'esta aliança per al pròxim curs 23-24, suposa afermar una iniciativa que ha tingut excel·lents resultats. Segons Toni Revert i Lluís Muñoz, directors d'AD LIBITUM, “no podem estar més agraïts d'esta decisió de fer costat a la cultura i la formació a través de la nostra xarxa d'escoles. Amb això no sols ens han ajudat a nosaltres a arribar més lluny, sinó a tots i cadascun dels nostres alumnes, els quals s'han pogut beneficiar d'una oferta formativa molt més àmplia de la que haurien pogut tindre sense la col·laboració de Seguros Francés”, i a més remarcaven la implicació de les empreses i entitats locals com un element necessari i essencial per a sostindre un projecte d'esta envergadura.

Des de la direcció de la corredoria d'assegurances, traslladen el seu desig de continuar potenciant la riquesa cultural, conscients que la formació és el millor motor, i per això han decidit renovar un curs més l'acord d'esponsorització. Segons Carolina Jordá, directora de Màrqueting de Seguros Francés, “estem compromesos amb la contribució activa a la millora social, cultural i ambiental del nostre entorn. Ha sigut una experiència molt gratificant celebrar el nostre 40 aniversari contribuint a les més de 100 activitats destinades a fer costat a la formació de xiquets i joves. Hem gaudit compartint algunes d'elles, vivint la il·lusió dels alumnes i dedicació dels professors. No volem que això es quede ací, sinó que volem continuar contribuint a un projecte formatiu d'esta envergadura”.