Babibú, empresa de moda infantil i roba de bebé, ja ha iniciat la ronda de cites anuals per a exposar les seues col·leccions. Són ja més de 20 edicions en les quals l'empresa ontinyentina ha presentat les seues col·leccions a Espanya, Europa i els Estats Units.
Enguany ha posat el punt d'eixida a Florència, en la fira Pitti Bimbo, que es va desenvolupar del 17 al 19 de gener i que és tot un referent internacional en moda infantil i una de les fires europees on Babidú està sempre present. 
La setmana passada van assistir a FIMI, la Fira Internacional de Moda Infantil que se celebra a Madrid. La seua pròxima exposició serà aquest cap de setmana, 10 i 11 de febrer, a INDX, el major esdeveniment del comerç de moda de xiquets del Regne Unit.

El balanç que realitzen fins al moment és positiu, “sempre es fan nous clients i hi ha uns altres que afermen la confiança depositada en Babidú”, destaquen.
Seguint el calendari, finalitzaran febrer en KID’S TIME, la fira internacional en Kielce (Polònia) dels sectors dedicats al món del bebé, i, finalment, tancaran l'any una vegada més a Nova York per a mostrar les seues col·leccions en la Fira Internacional Children’s Club.

Estan presentant la seua nova col·lecció tardor-hivern 2019, “la col·lecció sens dubte més àmplia i variada de Babidú”, comenten des de l'empresa. En general, “el nostre catàleg ha sigut molt ben acceptat”, afigen. El seu estand ha rebut visites sobretot de països com Itàlia i Regne Unit, seguit de Portugal, “però en general hem rebut visites de tots els països de la Unió Europea”, expliquen. “Fora de la UE, els Estats Units es desmarquen com els majors importadors de roba infantil espanyola, i cal destacar també les visites d'Aràbia Saudita i Austràlia”.
Aquesta experiència en diferents països del món els serveix per a conéixer les tendències del sector, que en general afirmen “està en auge sobretot gràcies a les exportacions. La moda infantil espanyola és un referent a tot el món”, conclouen.