L'empresa ontinyentina Babidú ha estat present aquestes dues últimes setmanes en dues de les fires més importants que se celebren quant a moda infantil. Així, entre el 18 i el 20 de gener va tenir lloc Pitti Bimbo a Florència, que és la fira més important del món en aquest sector, ja que no solament reuneix a compradors italians, sinó que és la fira de referència per al mercat internacional, amb compradors procedents de tot el món, especialment EUA, països asiàtics i el món àrab, amb països com Emirats Àrabs, Oman, Aràbia Saudita, entre uns altres.
Per la seua banda, els dies 28 i 29 de gener s'ha celebrat a Londres l'edició hivernal de Bubble, la fira de referència en la moda infantil a Gran Bretanya, un mercat en el qual Babidú està creixent de manera important.
Segons explica Vicente Bordera, responsable d'exportació de Babidú, en ambdues fires la nova col·lecció presentada ha tingut una “gran acollida”. La col·lecció d'hivern presentada inclou no solament roba interior, sinó també d'exterior, ja que l'empresa ha ampliat el seu mostrari amb nous teixits, com és el cas de teixits Jacquard de cotó. Açò ha sigut possible per l'adquisició de nova maquinària, d'última generació, que dóna moltes més opcions en la fabricació de peces d'exterior.
Les exportacions de Babidú s'han incrementat de manera contínua els últims cinc anys, explica Vicente Bordera, i en l'actualitat suposen ja el 30% de la facturació.
L'empresa ontinyentina fabrica a Ontinyent els seus productes que ven no solament al mercat espanyol, sinó a una important varietat de països en l'estranger. Un clar exemple d'açò són els prop de 300 punts de venda que Babidú té a Itàlia o els 200 punts de venda a Estats Units i Gran Bretanya. Altres països en els quals l'empresa està molt implantada són Bèlgica, Noruega, Holanda, Àustria i Mèxic. Aquest creixement ha fet que gradualment hagen incrementat el seu mostrari, que va començar sent de roba interior de bebè i que cada vegada ha anat ampliant més a roba d'exterior.
L'aposta de la signatura és seguir creixent en mercats com el d'EUA i els països àrabs, d'ací la importància de tenir un bon acolliment en la fira més important del món en la moda infantil, com és Pitti Bimbo Florència. Tot aquest increment en les vendes ha portat aparellat un increment en la plantilla, que actualment consta de més de 50 llocs de treball directe més els indirectes.