Home Tèxtils Premium by Textilhogar ha renovat la seua imatge per a la seua pròxima edició, que se celebrarà de l'11 al 13 del pròxim mes de setembre en Caja Mágica de Madrid. La cita, únic saló 100% especialitzat en tèxtils per a la llar, decoració i tapisseria que se celebra al nostre país, ha tornat a confiar en el creatiu estudi valencià Granissat per a realitzar un complet ‘restyling’ a la imatge corporativa del certamen en un moment de clar creixement i fiançament en els mercats internacionals de la marca Home Textiles Premium by Textilhogar.

En aquest sentit, la nova imatge de Home Tèxtils Premium per a 2019 consolida el to premium de la marca amb una proposta impactant, tenint enguany com a protagonistes els estampats i les textures del tèxtil d'una forma moderna que reivindica al sector i a la pròpia fira com un potent motor de negoci. “Una imatge fresca i viva centrada en formes i colors sorprenents per a un esdeveniment de referència. HTP és una fira que evoluciona, que creix i que s'anticipa a la moda que està per vindre”, apunten des del propi estudi.

A més, Home Textiles Premium by Textilhogar ha volgut vincular el seu eix comunicatiu entorn del ‘Made in Spain’ i, concretament al Mediterrani. “Els colors triats ens situen d'una manera subtil a Espanya, però sense perdre de vista el mar Mediterrani vinculant d'aquesta manera la Fira al territori valencià com a origen i epicentre del sector tèxtil. La imatge va consolidant a poc a poc la identitat de la fira que va començar a realitzar-se en 2018. Així Home Textiles Premium crea tendència any rere any, així com un teixit propi sòlid, actual i recognoscible, situant-nos al capdavant de les fires tèxtils d'Europa”, expliquen des de Granissat.


Nova web i aposta pel llenguatge digital

En aquesta línia, el certamen també ha abordat una profunda remodelació de la web oficial https://www.hometextilespremium.com/. El visitant, en aquest sentit, trobarà una web més àgil, en la qual preval l'estètica i el disseny i adaptada als diferents dispositius mòbils. A més, de cara a la pròxima edició es potenciarà la interacció amb les xarxes socials amb una aposta pel llenguatge digital i els canals oficials de Home Tèxtils Premium by Textilhogar en Facebook i Instagram.