Que cada vegada hi ha més casos de persones que cauen en les trampes que llancen els ciberdelinqüents és un fet. Per això, la Fundació Caixa Ontinyent ha presentat una campanya, dins del seu programa d'educació financera, en la qual amb la participació del còmic i presentador Eugeni Alemany pretén alertar dels perills dels ciberatacs així com donar consells per a intentar evitar ser víctima dels ciberdelinqüents.
La campanya s'ha plantejat de manera que a través de vídeos i de cartelleria Eugeni Alemany faça arribar estos consells amb un to desenfadat i en clau d'humor, amb l'objectiu d'aconseguir la màxima conscienciació possible.

El president de Caixa Ontinyent, José Pla, destacava la importància d'accions com esta "perquè aporten coneixements i ferramentes per a progressar amb seguretat en un entorn que canvia molt ràpidament. El nostre objectiu és créixer amb la nostra gent i aportar-li elements que milloren el seu benestar".
Eugeni Alemany es mostrava satisfet del resultat d'una campanya "que ha resultat molt didàctica i fàcil de comprendre".

Roberto Sanz, gerent de la Fundació Caixa Ontinyent, detallava la versatilitat del programa d'educació financera, que arriba a 40.000 persones a l'any, de totes les edats. "En este cas, hem detectat gran preocupació general per un ús segur de les noves tecnologies, que avancen més ràpidament que la nostra capacitat d'assimilació, la qual cosa aprofiten els ciberdelinqüents".

"Que no te la peguen" té com a centre un vídeo, de 19 minuts, en format programa de televisió, en el qual s'ofereixen consells sobre com actuar en cas de ciberfrau. Al llarg del mes Fundació Caixa Ontinyent oferirà extractes de cada consell a través de les xarxes socials.