Comerç In ha dut a terme una campanya interna que, amb el lema "Som una família increïble" té com a objectiu reforçar els llaços entre els membres de l'associació. La gerent de l'entitat, Marissa Nácher, explicava que actualment, l'entitat compta amb 150 socis, alguns dels quals són de recent incorporació i pròximament seran presentats a través de les xarxes socials de l'entitat. Els nous socis, a més, estan visitant a comerços no socis per a convidar-los a unir-se a l'associació, que l'any que ve celebrarà el seu 25 aniversari.
La campanya, en col·laboració amb El Tractado de Maripaz, ha inclòs un joc a mode d'Amic Invisible, en el qual cada comerç rebia un regal d'un altre, dins d'una caixeta que incloïa una samarreta i una tassa. Marissa Nácher animava als comerços a "sentir-se orgullosos" i posava en valor que la ciutat dispose d'una marca comercial.
Durant la presentació de la campanya Dolo Moscardó, en nom del Tractat de Maripaz, destacava la importància de la cohesió interna i explicava que en el vídeo creat per a la campanya han comptat amb la participació de Dos Cliks i la música de Paloma Aparisi.
La presidenta de Comerç In, Ana Ferrero, explicava que des del primer moment, la campanya havia sigut "molt emotiva" i ha aconseguit mostrar els valors del comerç i la complicitat entre els membres de l'entitat per a "estar units davant els reptes".
La regidor de Promoció Econòmica, Natalia Enguix, ressaltava el dinamisme de Comerç In, així com d'altres entitats comercials i del sector hostaler i de restauració, les iniciatives de la qual, juntament amb el suport de l'Ajuntament "han aconseguit que Ontinyent avance molt en els últims deu anys". Enguix mostrava el suport de l'Ajuntament a l'entitat i posava en valor que dediquen temps i esforç a l'associacionisme, a més de tirar avant els seus negocis.