Comerç IN s'ha sumat a la nova campanya de Confecomerç que, amb el lema ‘Principis per a recuperar els principis’, posa en valor els trets que caracteritzen al comerç local i de proximitat –pròxim, humà, fresc i sostenible- especialment en situacions com la que estem vivint internacionalment, d'escassetat de productes, bloquejos en el subministrament i desproveïment, que afavoreixen pujades de preus, tal com explicava Ana Ferrero, presidenta de l'entitat.
L'acció va dirigida al consumidor final i pretén conscienciar, en moments com l'actual, sobre l'important que és trobar la solució a prop, en els productes autòctons i en el comerç de proximitat, que compleix amb la seua vocació de servei i de contribució a la societat, que està sempre al costat de les persones per a poder garantir les seues necessitats més bàsiques.

Per a la iniciativa s'han editat peces com a cartelleria i es repartiran 7.000 bosses gratuïtament entre els més de 500 comerços i serveis associats, amb la finalitat de captar l'atenció dels clients i difondre al màxim l'acció.
La imatge de la campanya té una estètica moderna, però que recorda als cartells tradicionals, posant l'accent en la idea de recuperar uns valors que ara cobren especial rellevància.
La campanya compta amb un vídeo que està sent difós per xarxes socials i a més, en el cas de Comerç In, es crearà un vídeo propi, amb els comerços i serveis d'Ontinyent associats a Comerç In.

La iniciativa compta també amb el suport de l'Ajuntament d'Ontinyent. El regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda, destacava la importància de campanyes com aquestes per a fer costat a un sector de vital importància a la ciutat, mentre que l'edil de Sostenibilitat, Casaca Gandia, qualificava de "molt apropiats" els quatre valors que centren la campanya: un comerç humà, fresc, de proximitat i sostenible. "No imagine un Ontinyent sense el seu comerç", ressaltava la regidora.